subwencja finansowa w ramach programu rządowego "Tarcza finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich firm" udzielona przez PFR SA.

Folia szroniona do oklejenia witryny Twojego lokalu

Często, spacerując po mieście, mijasz różne sklepy: począwszy od butików po sklepy spożywcze. Można zauważyć, że wiele właścicieli stacjonarnych sklepów i lokali usługowych decyduje się na oklejenie witryn. Zazwyczaj są to kolorowe i oryginalne projekty graficzne, których celem jest przykucie jak największej uwagi przechodnich. Można powiedzieć, że jest to pewien element reklamy, który ma Cię zachęcić do wejścia do środka.

W jaki sposób wykorzystuje się folie na witrynach?

Oklejanie witryn to popularny zabieg, który stosuje się w wielu sklepach, zwłaszcza tych, które posiadają przeszklone witryny. Pomaga to w zagospodarowaniu tej przestrzeni i sprawieniu, by osoby spacerujące ulicą zauważyły je: weszły do środka lub zapamiętały markę. Duża część ludzi pozytywnie reaguje na wizualne elementy, dlatego ten zabieg jest bardzo skuteczny w zdobywaniu nowych klientów. Oklejanie witryny może być sposobem na przedstawienie danej promocji, produktu, usługi, czy również partnerów biznesowych. Jeśli projekt zostanie dobrze i profesjonalnie przygotowany, to będzie w stanie w prosty, ciekawy, komunikatywny sposób przedstawić wszystkie niezbędne informacje.

Czym jest folia szroniona?

Folia szroniona to nienachalna, dyskretna forma reklamy. Najczęściej ona stosowana jest w miejscach, które stawiają na stonowane promowanie np. hotele czy gabinety lekarskie. Tego typu elegancka reklama w prosty sposób przekazuje informacje dotyczące promocji lub innych treści. Folia szroniona może zostać zaprezentowana na witrynie na trzy różne sposoby:

  • całkowite oklejanie nie zawiera żadnych elementów ozdobnych, informacji ani grafik, ale zajmuje całą przestrzeń przeznaczoną do oklejenia;
  • częściowe wycięcia w folii – w tym przypadku klient może zażyczyć sobie wyplotowania nazwy firmy, logo, czy innego hasła lub napisu;
  • elementy wycięte z folii – w tym sposobie folia jest tylko elementem naklejonym na witrynę, zaś sama witryna stanowi jego tło. Takim elementem może być np. logo lub inny rozpoznawalny element graficzny.

Jakie są korzyści przy zastosowaniu folii szronionej?

Folia szroniona jest formą identyfikacji wizualnej, która jest nie tylko ciekawym elementem promocyjnym i przykuwa wzrok przechodzących lub przejeżdżających obok, ale także przynosi wymierne korzyści:

  • daje poczucie prywatności, ponieważ istnieje możliwość zakrycia całkowitego lub częściowego wnętrza lokalu, zwłaszcza w przypadku gabinetów lekarskich lub kancelarii,
  • pozwala na dostarczenie światła do wnętrza dzięki temu, że jest transparentna. Pomieszczenie może zostać doświetlone światłem naturalnym lub sztucznym z zewnątrz,
  • daje możliwość stworzenia kreatywnego projektu graficznego za pomocą nowoczesnych technologii,
  • jest łatwa do utrzymania w czystości i nie wymaga do czyszczenia specjalistycznych środków.

Witryna oklejona za pomocą folii szronionej powoduje, że Twoja witryna będzie wyglądać elegancko i schludnie. Zachęca do skorzystania z usług, ale nie jest krzykliwa, a wręcz przeciwnie, stonowana. Dlatego też przeznaczona jest głównie do kancelarii, gabinetów lekarskich, biura finansowego etc..